11 February 2012

Hipokrit

Semalam 12 Februari

Bangun pagi siap2 nak pergi intec  library. Tapi agenda utamanya memang aku nak ke The GIFT. Ok the Gift tu program The Greatness in Fatihah. Kalau tak silap. Sampai library bukak buku tiba-tiba teringat. Hey, program tu dia buat kat mane wei??? Semangat bukan maen tapi tak tahu kat mane program tu. sigh* Afiqah Amalin.

Program start pukul 8 aku dtg pukul 11. Buat muka seposen.
salah satu sebab kenapa aku join, aku rasa..jiwa aku ni dia macam ada kurang. Kadang-kadang terfikir jugak, kita asyik kejar dunia padahal dunia ni tak kekal pon. Yang kekal akhirat weii.

So, program ni ungkap satu persatu ayat dalam Surah Al Fatihah. Satu yang terkena jantung hati aku ni bila ustaz cakap kita puji Allah dalam solat tapi luar solat kita buat maksiat. And yes ladies and gentlemen, thats hypocrite.

Kita marah orang cakap lain bikin lain. Tapi.. hermm tu lahh.

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com