7 February 2012

kaler biru

Sabtu 4 Februari.

Hari ni keluar dengan Awanis dengan kawannya Fiera. Memang dah plan lama jugak. Bila pergi Mid tak plan pulak nak tgk movie. Movie apa pon tak plan jugak. Tapi budak 2 orang ni yang memang terkenal dengan kaki novel telah memilih cerita Azura. I was like . hah?!! Azura??? noooo tidaaak hahaha. Tapi tak pe lah harap- harap persepsi pertama aku berubah. Tapi tidak, sekian.

Sabtu, Ahad Isnin.

Ma angkat aku suruh aku bermalam rumah kak zira kat Puchong sana. Aku tak sanggup nak tolak. Bila dah pergi rasa macam tak mo balik pulak. haish. Anak sulong kakak aku , Athirah . umur dia 5 tahun. Bila tanya dia

AKu : thirah kenapa semua kaler ni ada penanda warna biru

Athirah : Ye lah. Ibu yang buatkan nanti kawan thirah amek.

Ok make sense jugak. Jadi, bila aku dah sampai akasia aku terkejut. Pensil, stapler aku sume pon skarang dah ada penanda biru. Bertuah punya budak.

Kakak aku ni dia kahwin awal tao. Umur 23 dah kawen. Jadi sekarang umur 28 anak dah dua. Bila tengok kehidupan dia memang sibuk gila. Aku tengok pon scary. Tapi satu , aku nampak dia hepi je ;)

p/s: Kashaf Imani. Aku suka.

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com